LuCky SkyWalkeR

Tuesday, September 05, 2006

Hola!!! Es mi primer post!


Me llamo Luck Skywalker, pero vosotros podeis llamarme Lucky, soy un perro ya crecidito, tengo 13 años y soy un cocker spaniel. He estado viviendo con mi familia mucho tiempo!! Era perro único, pero un día llegó una perrita muy delgada que jamás había visto y que amenazaba con quedarse, yo miraba a mi mami, "no, no me hagas esto, ¿que será de mí? yo quiero ser perro único", me sentí como el principe destronado...

El caso es que con el tiempo me fui acostumbrando a ella, la verdad es que es muy guapa... pero demasiado joven para mí...

En fín, que perra es la vida!!

2 Comentarios:

At 10:02 PM, Anonymous Anonymous ladró...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

 
At 7:09 PM, Anonymous Anonymous ladró...

Dry penis sizegenetics Dry and flaking sizegenetics of these penis can often lead to soreness if left untreated. Dry sizegenetics can occur even though the result of friction from sex or from sensitivity to certain cleansers and also the sizegenetics that are often found in condoms. Treating the sizegenetics having a moisture-rich formula (shea butter is often recommended by dermatologists for sensitive penis sizegenetics) can help to keep the sizegenetics smooth and supple and then to retain its natural hydration.Penis rash Penis rash, which may result from dry sizegenetics, sensitivity to chemicals particularly soaps or sizegenetics, or fungal infections, may cause soreness, itching and discomfort.
http://sizegenetics-reviewx.tumblr.com/

 

Post a Comment

<< Home